2017

2017 is begonnen met een reis naar Roemenië. Samen met een aantal medeleerlingen en docenten reisde ik eind januari af naar de grensplaats Oradea. Eenmaal aangekomen maakte ik meteen  kennis met mijn uitwisselingsstudent. Ik heb prachtige plekken mogen bezoeken zoals, de bear caves, de Bihor mountains en natuurlijk Oradea.

Mijn reis naar Roemenië is natuurlijk niet de enige reis in 2017. Er staan al een paar reizen gepland: Sicilië (Italië), Côte d’Azur (Frankrijk), Monaco en ik ben zojuist aangekomen in het uiterste zuiden van Limburg.

Wil je nog meer op de hoogte blijven van mijn reizen en wil je mijn foto’s en video’s bekijken? Check dan mijn instagram account uit: @maxfphotography

 

Leave a Reply

